У 2011 році педагогічний колектив розпочав роботу над єдиною методичною проблемою «Формування наукового світогляду та активної життєвої позиції, розвиток індивідуальних здібностей, посилення творчого потенціалу школяра», яка була обумовлена набутками роботи учителів навчального закладу за попередні 2005 – 2010 роки.
Роботу адміністрацією школи спільно з керівниками МО було сплановано поетапно і не безрезультатно.
У 2011 – 2012 н. р. працювала творча група учителів під керівництвом ЗДНВР Дячук О.М., завданням якої було ознайомлення педагогічного колективу з публікаціями з проблемної теми. У вересні цього ж року проведено науково – практичний семінар «Особливості роботи колективу над НМ проблемою». На засіданні МР визначили мету, зміст, і основні напрямки МР в школі по реалізації науково – методичної проблеми. На засідання педагогічної ради було винесено такі питання:
Удосконалення системи оцінювання успішності учнів, система тестової перевірки знань на уроках.
Демократизація сучасної школи на засадах інтерактивної взаємодії учасників НВП.
Реалізація на уроці принципів гуманізації, індивідуалізації та диференціації НВП.
Виховання особистості - це процес цілеспрямований, багатогранний за завданнями і змістом, складний щодо формування і розкриття внутрішнього світу вихованця, різноманітний за формами, методами і прийомами, безперервний, тривалий у часі (людина виховується на протязі всього життя).
Окремо визначеної моделі виховання не існує, бо кожна людина – це окрема, не схожа на інших, особистість, яка має свій власний світ, свій власний шлях розвитку.