Формування ціннісного ставлення особистості до своєї Батьківщини, держави, народу, нації – це актуальна проблема сьогодення. Для формування такої свідомої особистості має бути успішно реалізована цілісна система патріотичного виховання.
Даний досвід допоможе вихователям дошкільних груп та класним керівникам організувати роботу з вихованцями та учнями з патріотичного виховання. Педагоги почерпнуть для себе цікаву інформацію щодо форм, методів організації патріотичного виховання учнівської молоді в умовах загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів; познайомляться із системою роботи педагогів школи; інноваційними технологіями патріотичного виховання учнів; основними документами у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління.
У 2014 - 2015 н. р. педагогічний колектив та адміністрація школи працювали відповідно до Законів України
“Про освіту “, “ Про загальну середню освіту “, Указів президента України, рішень Уряду України, органів управління всіх рівнів з питань освіти і виховання, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, а також Статуту правових актів школи, дотримувалися норм Конвенції про права дитини.
Мета та завдання школи обумовлені проблемною темою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку пізнавальних здібностей на уроках та в позаурочній діяльності».
Вся діяльність педагогів була спрямована на підвищення якості навчання школярів за рахунок освоєння технологій, які забезпечують успішність самостійної роботи кожного учня; недопущення погіршення стану здоров`я учнів під час перебування в школі; досягнення допустимого рівня здоров`я; створення умов для формування здорового способу життя; виявлення й розкриття природних здібностей дитини; створення системи навчання, яка забезпечить розвиток кожної дитини залежно від уподобань, інтересів та можливостей.
Розв`язання цих завдань дозволило досягнути певних результатів у навчально-виховній діяльності школи.
Завдання минулого навчального року в основному виконані за такими напрямками роботи колективу :
У 2011 році педагогічний колектив розпочав роботу над єдиною методичною проблемою «Формування наукового світогляду та активної життєвої позиції, розвиток індивідуальних здібностей, посилення творчого потенціалу школяра», яка була обумовлена набутками роботи учителів навчального закладу за попередні 2005 – 2010 роки.
Роботу адміністрацією школи спільно з керівниками МО було сплановано поетапно і не безрезультатно.
У 2011 – 2012 н. р. працювала творча група учителів під керівництвом ЗДНВР Дячук О.М., завданням якої було ознайомлення педагогічного колективу з публікаціями з проблемної теми. У вересні цього ж року проведено науково – практичний семінар «Особливості роботи колективу над НМ проблемою». На засіданні МР визначили мету, зміст, і основні напрямки МР в школі по реалізації науково – методичної проблеми. На засідання педагогічної ради було винесено такі питання:
Удосконалення системи оцінювання успішності учнів, система тестової перевірки знань на уроках.
Демократизація сучасної школи на засадах інтерактивної взаємодії учасників НВП.
Реалізація на уроці принципів гуманізації, індивідуалізації та диференціації НВП.