Погоджено Затверджено радою
на засіданні педагогічної ради Великосевастянівського НВК
Протокол № 5 від 28 . 08. 2015 р. «ДНЗ – ЗОШ І – ІІ ступенів»
Протокол № 5 від 01. 09. 2015 р.
Голова ради _______ В.Г.Поліщук
План роботи Великосевастянівського НВК
на 2015 – 2016 н. р.
Зміст
Розділ І. Аналіз роботи школи за 2014 – 2015 н.р. та завдання на 2015 – 2016 н. р. с. 4 -24
Розділ ІІ. Річний план роботи навчального закладу на 2015 – 2016 н. р. с. 25 - 59
- Організаційно-навчальна робота. Реалізація прав особистості на освіту.
2.2.Науково – методична робота. Робота з педагогічними кадрами, підвищення кваліфікації. Атестація .
2.3.Організація роботи дошкілля.
2.4.Охорона життя і здоров’я дітей. Заходи безпеки. Охорона праці. Санітарно-профілактичні та оздоровчі заходи.
2.5.Фінансово-господарська діяльність. Розвиток матеріально-технічної бази закладу.
Розділ ІІІ.Річний план виховної роботи с. 60 - 88
3.1.Організаційно – методична робота, контроль і керівництво.
3.2.Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
3.3.Ціннісне ставлення особистості до природи.
3.4.Ціннісне ставлення особистості до мистецтва.
3.5.Ціннісне ставлення особистості до людей.
3.6.Ціннісне ставлення особистості до себе.
3.7. Ціннісне ставлення особистості до праці.
3.8.Соціальний захист дитини.
3.9. Робота з батьками.
Розділ ІУ. Додатки с. 89 - 121
4.1.Тематика засідань педагогічної ради
4.2. Тематика нарад при директору.
4.3. План роботи МО класних керівників.
4.4. План роботи методичної ради.
4.5. План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
4.6. План роботи МО вчителів природничо-математичного циклу.
4.7. План роботи МО вчителів початкових класів та вихователів дошкілля.
4.8. План роботи МО вчителів художньо-естетичного циклу.
4.9. Графік проведення відкритих уроків.
4.10. Графік проведення відкритих виховних годин.
4.11.. Графік проведення гуртків.
4.12. Циклограма наказів з організації НВП у НВК.
4.13 . План спільної роботи шкільного та дошкільного відділень із забезпечення наступності у навчанні та вихованні.
4.14. Циклаграма діяльності НВК.
4.15. Циклограма дошкільного підрозділу
Розділ І.
У 2014 - 2015 н. р. педагогічний колектив та адміністрація школи працювали відповідно до Законів України
“Про освіту “, “ Про загальну середню освіту “, Указів президента України, рішень Уряду України, органів управління всіх рівнів з питань освіти і виховання, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, а також Статуту правових актів школи, дотримувалися норм Конвенції про права дитини.
Мета та завдання школи обумовлені проблемною темою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку пізнавальних здібностей на уроках та в позаурочній діяльності».
Вся діяльність педагогів була спрямована на підвищення якості навчання школярів за рахунок освоєння технологій, які забезпечують успішність самостійної роботи кожного учня; недопущення погіршення стану здоров`я учнів під час перебування в школі; досягнення допустимого рівня здоров`я; створення умов для формування здорового способу життя; виявлення й розкриття природних здібностей дитини; створення системи навчання, яка забезпечить розвиток кожної дитини залежно від уподобань, інтересів та можливостей.
Розв`язання цих завдань дозволило досягнути певних результатів у навчально-виховній діяльності школи.
Завдання минулого навчального року в основному виконані за такими напрямками роботи колективу :
- навчальна частина ;
- виховна частина ;
- методична частина ;
- контроль і керівництво НВ процесу.
У школі навчається всього77 учнів. Всі учні атестовані.
Аналіз навчальних досягнень за 2014 -2015 н. р. показав, що якість знань учнів школи становить 52,9 %. (у минулому н. р. – 54,6 %).Середній бал успішності становить – 6,5, у минулому навчальному році – 6,9. Успішність знизилась на 2,3 %. (зменшилась к-ть учнів достатнього рівня на 5 учнів, середнього зменшилась – на 2 учні, високого та початкового без змін).
Навчальний рік
|
К-ть атесто-
ваних
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
2010-1011
|
91
|
13
|
25
|
28
|
6
|
2011 – 2012
|
83
|
10
|
26
|
25
|
14
|
2012-2013
|
86
|
7
|
29
|
33
|
7
|
2013-2014
|
79
|
4
|
37
|
29
|
5
|
2014 - 2015
|
77
|
4
|
32
|
27
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Якісний аналіз навчальних досягнень по класах має такий вигляд.
Клас
рік
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
с/б
|
%
|
с/б
|
%
|
с/б
|
%
|
с/б
|
%
|
с/б
|
%
|
с/б
|
%
|
с/б
|
%
|
2010-2011
|
60
|
7,4
|
8,4
|
84
|
62
|
7,5
|
55
|
7,0
|
20
|
5,9
|
45
|
5,5
|
54
|
7,0
|
2011-2012
|
75
|
7,3
|
40
|
|
43
|
5,8
|
44
|
6,9
|
38
|
5,4
|
25
|
5,4
|
40
|
5,3
|
2012-2013
|
54
|
6,8
|
45
|
7,1
|
44
|
6,7
|
43
|
5,8
|
46
|
7,0
|
33
|
5,3
|
14
|
4,6
|
2013-2014
|
57,1
|
6,7
|
58,3
|
7,0
|
88
|
7,6
|
67,2
|
7,2
|
50
|
5,7
|
56,3
|
6,8
|
33
|
5,0
|
2014 - 2015
|
33
|
6,3
|
57,1
|
6,7
|
58
|
7,0
|
50
|
6,1
|
44
|
5,7
|
62,5
|
6,1
|
58
|
7,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Система оцінювання навчальних досягнень учнів – це складне поняття, що включає види оцінювання, функції оцінювання, шкалу оцінювання, суб’єктів оцінювання, підходи щодо оцінювання тощо. Адже ще В.Сухомлинський наголошував: "Оцінка – це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури”. Це один із інструментів впливу на особистість учня у навчально-виховному процесі, показник результативності, стимул діяльності учня. Знання високого рівня мають такі учні: Тисанюк Андрій (3 клас), Вовченко Марія (5 клас), Лемішко Дмитро ( 9 клас), Денисюк Марія (9клас).
|